Sunday, February 6, 2011

keresahan dia

pertemuan kedua
hehehe
2nd time nak jumpa
sama mcm 1st time aku xrancang pown nk jumpe coz aku
xbpe sehat,tp mase uh along ajak g jumpe zoul
aku text2 ngan dye gtaw aku demam
aku xsehat
dye punya la risau
waaaaaaaah~ mase uh berbunga2 hati kau 
hehehehe
dia harap sgt aku lepak skali time uh!
tapi aku cakap aku xg xlarat sgt2.
dye siap ofer law aku g ukm dye nak masak bubur tok aku
hehehehe caring gila
aku pown buat plan ngan along ak ikot tapi
jgn gtaw dye
tapi sampai2 jew!!
aku tengok at meja zoul ada 2cawan aku tanyala.
datang ngan sape?
dye cakap ngan kawan
aku pown xpk pape..sekali huh! dye kenakan aku
dye da taw ak datang hehehe
mase uh kami share
 megi sup bersama :)
(ni la megi uh hohohoho xsedap tapi jadi sedap)

masa uh tangan aku luka tewok coz aku buat keje gila
dia punya la..wisau
masa uh aku dapat rase dye sayunk aku sangat:)
tapi nape dye xterima aku?
tulah persoalan aku masa uh :(

malam uh kami g lepak
dye drive pastu xbest tegak-tegak huhuhu

kami balik lewat malam pastu dye stay at uma aku :)
ngan kawan2 sekali da hahahaha

No comments:

Post a Comment