Sunday, February 6, 2011

rindu

hari ni hari ke3 aku xtido
xdapat tido langsung dari malam 
tadi pai skang hati
aku terluka
lama sgt dye mara aku kali ni hurmm
mybe dye da xnk aku
mybe dye dah ade org lain
adess!!
mcm2 lak yg bermain dalam otak
aku ni..
hari aku ada intebiu at KlcC
tp asenya aku xpegi
dgn mata bengkak
badan penat
hurmmm aku tol2 windu dye
aduyai kalau la
aku boleh stop tok lupekan dye sesaat
untuk ketengan jiwa
aku xmampu
aku rindu sgt2 
besa kalau hari isnin time mcm ni dye da xde seblah aku
pagi2 pp aku akan dium
urmmmh~
bau dye akan perlahan2 meninggalkan
aku.
pukol 10.30am paling lambat bau
tu akan dekati aku
:) dye da alek class
kadang dye teruskan agenda yg patot dye buat 
after class
kadang dye akan kaco aku
pai ak ngalah n bangun kaco dye balik
kadang dye majok
coz 
aku termarah tertolak mase dye kejotkan aku
hurmm
rindunya..bila malam
dye akan angkat pale aku letak at lengan dye
dye akan belai aku 
sampai aku tido
dye akan layan rengetan aku sampai aku
diam
aku rindu dia
rindu sgt!

No comments:

Post a Comment