Sunday, February 6, 2011

sekarang

pejam jelik
kesah cinta aku dan dia 
kini
dah 5bulan
macam2 cerita tercipta setelah terciptanya
cinta at Klcc uh
4th month annyversary
aku and dye celeb
at klCc


aku sayunk sgt at dye
dye bidadari aku

b4 g klcc kiteowg ade g alamanda
dye jejalan at kedai gelang
"bby cantex an gelang uh?..xcantex laaaku selamba jawab"
hehehe
tink!! dapat idea nak beli hadiah
dalam dia asyik jejalan sementara kiteowg tgu smthing yg kitaowng buat
ak diam2 g beli gelang uh
ak tahu mesti
dye frust mase ak
xsetuju dengan pendapat dia
aku kenal sgt ngan pangai bidadari ak 2 :)

hehehehe nape lak ade pix minyak wangi uh hehehehe aku malas xde pix2 ni so aku copy jew at blog bidadari aku ni link blog dye http://keningtegak.blogspot.com/ hehehe bukan promot tapi aku bangga dia milik aku

No comments:

Post a Comment