Monday, February 21, 2011

terase nk update

da..lame xupdate blog ni..
aku jadi xtaw nak tulis ape..
bukan xde yg menarik tapi terlalu byk yg menarik..
mesti jadi panjang lebar lak nanti..
tapi law panjang ape salahnya ni blog aku hehehehe..

paling latest ketinggalan pasal velantine or dalam bahase kebanggaan aku "hari kekasih"
hurmmm semua mesti g dating2kan? xpayah nak berdalihlaa..
mesti ade yg sgob ponteng keje datingnya pasal huhuhuhu..
pastu mesti dapat hadiah best2..aku?
or kami? xkuar jauh mane pown tapi best :)
kami celeb at kg kening tegak hehehehe
pastu semperna 14.2 kami buat :

                                        
14 kuntum bunga dengan tisu kaler pink

                                                            
 kami buat ber2
14kuntum uh bersamaan =14haribulan
kami berdua            =bulan 2
                                      = hari kekasih

hehehehe mcm mane okey x??
hehehehe mestilah okey huhuhuhu...
walaupun hanya diperbuat dari tisu jeb..xde harge mcm hadiah kowang..
tapi bunga kami buat ni xkan layu dan yang paling penting muka dye mase buat bunga uh chomel..
aku bahagia sgt2 hehehehehe indah sguh tok dikenang :) terima kaseh bidadari kening tegak hehehehe.
pastu kami ade buat something yang xpernah aku buat selama ni~! jeng..jeng..jeeeeeng!!

                                       
 comel lagi sweet hehehehe korang ade??

itu kesah sweet2..ini lak kesah jalan2 hohohoho mase at kg...ney suka sgt layan karenah aku yg amat sgt mengalahkan bebudak..hohohoho kami g funfair.....1st pegi xlama coz drama berlaku xperlu la citer hohoho

                                      
pix aku xde coz aku suka snap pix dye jeb :)
kali ke2 kami g kami nek hohohohohohohohohohohohohohoho @@ apakah namanya aku xtaw!!!!!!!!

                          
(benda alah yg aku lupa nama kami naik at funfair)

hohohoho mase nak nek bukan men xsabar hohoho..
bila dah naik benda alah uh bgerak perasaan xsabar makin ade..
xsabar nak turun hahahahahaha~
mase uh ney menjerit xhenti2 sakit tinge aku hohoho~
aku? menjerit gak tapi ade time lor hohohoho~
sonok :) mase at atas uh pale aku pk bile nak stop bile nk stop jeb hohohoo~
p/s owg sakit jantung jgn sesekali cuba hehehehe~
lepas turun uh..gegar lutut aku...pening???
perh benda paling susah nak hilang kot..nak muntah xdapat loya jeb.. cian ney huhuhuu~
at funfair uh byk ney abeskan duit~ tapi 2 r xsnap pix leka beskan duit jew huhuhuhu
tenz ney :)....buat bby epy and selalu tunaikan permintaan bby :)

lepas malam uh kami ade kuar pada malam berikotnya mula2 g pasar malam pastu tibe ney ajak g muar
jumpe kawan ney "arie" name dah uh..sementara tgu kawan ney datang ape lagi aku berpoya2 jab~
                                      
 hasil berpoya2 sementara tgu kawan ney datang

hohohohoho sepanjang at kg time siang xde pape yg kami buat bila malam jeb kami hilang berpoya2 huhuhuhu tenz ney :)..waaaaaaaah asenya da cukop laa tok post kali ni bakang pown da sakit ni...
ily bidadari :)

No comments:

Post a Comment