Friday, May 6, 2011

hohohohohoho...

hehehe lame tol aku xmengupdate an blog aku ni law simcard dah not in service hohohohoho
b4 this xpelaa aku xbz skng aku sgt bz dengan pelbagai benda lagi2 da keje ni hohoho balek jew tidow penat keh3..gaya penat kalah owg keje wat KLCC huhuhu padahal at opis uh aku xde watpe pown..
oh yer SELAMAT HARI IBU tok all ibu sedunia hehehe TERIMA KASIH coz melahirkan anakmu yg degil and tok mak at PAGOH uh tenz coz buat aku xpernah rase asing walaupown aku bukan anak dia hohohoho
i labiu la...

apakah perkemngan cinta aku dan keningtegak?
ape lagi makin intimla hohohoho..latest aktiviti alek kg dye kenduri ALONG hohohoho
jom cuci mata jb ngan pix yg aku bjaya snap :

     1may2011 hari pekerja hohohohoho yg laki uh laa along yg gul uh wife dye la hohohoho

hehehehe ni pix ambek berkat hohohohoho da rupa tangga yg tersusun rapi da hahahahaha

bidadari aku bersame hadiah yg nk bg along comel an..aku suka pix ni huhuhuhu jatuh cinta :)

law nk ikot an pix byk tp next time laa jb g turn bidadari lak nk on9 huhuhuhu...

balik kg kali ni seronok tp penat sikit laa mcm2 story aku nk tulis tp paling aku xkan lupe kerana serai aku basah kuyup ngan bidadari makngah oh makngah nk taw nape t aku citer erk..

hah ni pown adelah pkembangan terbaru..pix gitar yg aku pegang uh..bukan milik aku tapi milik bidadari setelah lame dye merenget nk gitar akhirnya aku berjaya tunaikan permintaan nya.
p/s tok bidadari cepat2 blaja taw t men lagu b'day tok b'day bby..labiu ney hehehehe


okeylaa..setakat ni jew kot tangan aku rajin hohohoho.
rambuttegakinimilikkeningtegakselagicintaadadihati<3

No comments:

Post a Comment