Wednesday, March 9, 2011

bila dia cemburu


kalau berpacaran jgn cuba2 main mata
kalau tersilap langkah boleh binasa hubungan cinta
hehehehe~
kalau bercinta tipu lah xde perasaan curiga.
bidadarikuh..
sejak aku gtau sal seseorang yg seolah kemaruk dgn aku
sikap cemburu dye waw!!
melonjak naik.law saham kaya seumur hidup.
hehehehehehe~
bukan salah bidadari..
bidadari cemburu coz bidadari terlalu sayang kat aku.
dye comel bila cemburu
dye cantik bila merajok.
buat aku


jatuh cinta,buat aku gila

tapi besalah..
bila bidadari terover curiga
aku mula ase aket pale
mcm kena baling telur jew at pale
hohohoho~


walaupun aku tahu bukan sala dye
tapi 
aku pencinta yg bergelar manusia
kdang2 leh gile
law bidadari kuat curiga.
hurmm

tadi bidadari mengalirkan 
airmata 

coz 
cemburu buta,gelisah aku dibuatnya 
hurmm
"boleh mati sbb cemburu"
ayat bidadari mase dye nges...
aku paham.
perasaan dye tapi... 
salah aku ke?
aku pening hurmmm

tok bidadari yg amat dicintai

honey

yakinlah
cinta bby ikhlas tok ney.
percayalah
hati ini sentiasa menginginkan ney
senyuman,gelak tawa,tangisan 
ney 
telah sebati 
dalam hidup bby.
mcm lagu 
"separuh jiwa pergi"
mcm tu gak lah jadi ngan bby bila ney pergi.

yakinlah 
akan cinta bby pada ney
percayalah 
cinta yang bby beri pada ney
mengertilah betapa bby cintakan ney.

No comments:

Post a Comment